Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Stratégia digitálnej transformácie spoločnosti
Stratégia digitálnej transformácie spoločnosti

Napísali o nás: Výrobné spoločnosti si od hyperautomatizácie sľubujú úspory aj rýchlejší rast

Je to paradox, ale dokonca aj niektoréčeské miliardové firmy s najmodernejšou a technologicky špičkovou výrobou stáleriešia všetok obchod prinajlepšom v Exceli alebo dokonca len s perom apapierom. Chýbajúce vyspelé riešenie pre obchod a jeho prepojenie s ďalšímifiremnými systémami však české firmy vo svete zráža nadol. Znižuje ich konkurencieschopnosťa brzdí expanziu. Aj preto vo výrobnom sektore čoraz viac rezonuje tzv.hyperautomatizácia. 

Cesta Heureka Group ku konsolidácii CRM a integrácii Salesforce na 9 trhoch

Skupina Heureka Group je poprednou skupinou v oblasti elektronického obchodu a porovnávania cien produktov. S cieľom získať komplexný prehľad o údajoch a zjednotiť informácie sa rozhodla implementovať svoje CRM riešenie v Salesforce v spolupráci so spoločnosťou Enehano. Prečo potrebovali komplexný pohľad na svoju cieľovú skupinu B2B? Pomohlo by riešenie Salesforce aj so zjednotením obchodných procesov v jednotlivých teritóriách? Na aké fázy rozdelili digitálnu transformáciu a prečo?

Slovenské firmy zaostávajú v digitalizácii. Digital Transformation Summit ukázal, jak se nebát nových trendov a jak je využít ve firmách.

Digitalizácia je nezvratný trend, bez ktorého sa v budúcnosti nezaobíde žiadny úspešný biznis. Hoci v krajinách Európy je už samozrejmosťou, mnohé slovenské firmy sú, žiaľ, v tejto oblasti stále “v plienkach”. Poukazuje na to spoločnosť Enehano Solutions, ktorá chce podnikom rozšíriť obzory. Digital Transformation Summit, ktorý pravidelne organizuje, priniesol tento rok nové inšpirácie a priblíži trendy v oblasti automatizácie obchodu a financií.

Keynote: Medzinárodné trendy v digitálnej transformácii

Robbie Kearns, viceprezident pre strednú a východnú Európu, zdôraznil na Digital Transformation Summite význam využívania dostupných technológií Salesforce na ďalšie posilnenie organizačného úspechu v rôznych regiónoch a v kontexte neistoty zákazníkov.