Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Digitalizácia kontaktného centra a back-office
Digitalizácia kontaktného centra a back-office

Ako na nápor call centra

Viac ako milión ľudí v súčasnosti rieši prechod k novému poskytovateľovi energie, čo predstavuje pre pobočky a kontaktné centrá obrovský tlak. Áno, je to extrémna situácia, ktorá vás v takom rozsahu zrejme nepostretne, ale podobná „nárazová vlna“ prísť môže. Dá sa na ňu pripraviť? V nepredvídateľných situáciách nie je možné plánovať s dostatočným predstihom. V rámci kontaktných centier treba mať procesy aj systémovú podporu nastavené tak, aby sa dokázali čo najrýchlejšie prispôsobiť. Aj kvôli nedostatku schopných ľudí si dnes firmy sľubujú zrýchlenie a zefektívnenie služieb najmä od automatizácie. S čím všetkým ale môže kontaktnému centru v praxi naozaj pomôcť?

Pricefx

Stáhnout případovou studii Migrácia Help Desk systému pre externých a interných zákazníkov v Pricefx Pricefx v projekte migrácie Help Desk systému spojilo sily s Enehanom, ktoré jej pomohlo tieto ciele realizovať, dodalo potrebné know-how a kapacitu posilniť interný administratívny tím pre Salesforce. Okrem implementácie Salesforce Service Cloudu bola súčasťou riešenia aj implementácia zákazníckeho portálu s použitím Salesforce Experience Cloudu, aby funkcie […]

Zonky

Intenzívny rozvoj digitalizácie a automatizácie interných procesov v Zonky Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by zaistil intenzívnejší rozvoj digitalizácie a automatizácie interných procesov na platforme Salesforce. Zonky v súčasnosti využíva niekoľko produktov Salesforce, najmä Sales Cloud, Service Cloud a Marketing Cloud. Jedným z kľúčových kritérií bolo okrem iného aj to, aby partner zapadol […]