Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Logistika
Logistika

Prehľad výkonnosti zamestnancov a jednoduchšie riadenie.

Štvrtý ročník summitu o digitálnej transformácii sa rovnako ako v predchádzajúcich rokoch ukončil podnetnou panelovou diskusiou. Aké môžu byť osobné motivácie pre začatie transformačných projektov? Aké konkrétne pozitívne vplyvy môže mať digitálna transformácia? A ako merať jej úspešnosť? Tieto a ďalšie otázky sme položili našim váženým hosťom.

Keynote: Medzinárodné trendy v digitálnej transformácii

Robbie Kearns, viceprezident pre strednú a východnú Európu, zdôraznil na Digital Transformation Summite význam využívania dostupných technológií Salesforce na ďalšie posilnenie organizačného úspechu v rôznych regiónoch a v kontexte neistoty zákazníkov.

Ako sa v Carvagu aj vďaka Salesforce podarilo z nákupu jazdeného auta urobiť príjemný zážitok?

Carvago je unikátny startup, ktorý si stanovil za úlohu spraviť z procesu kúpy jazdeného auta príjemný zážitok. Podaril sa mu raketový štart, pričom pri takej rýchlosti rastu potrebujete zjednotiť komunikáciu, automatizovať, obmedziť ľudské chyby alebo nastaviť reporting a procesy. Ako im pomohol Salesforce Service Cloud a Pardot? Bol komplexný projekt naprieč firmou na štyri mesiace úspešne nasadený? Je možné dostať požiadavky na zmeny každý deň do produkcie? To všetko nám prezradil Filip Malík, Product and Project Leader.

Európe chýba čoraz viac IT špecialistov. Riešením bude využívanie low-code softvérových riešení

Digitálna transformácia je najvychytenejším data-trendom súčasnosti. Integrácia digitálnych technológií do všetkých oblastí podnikania totiž zásadným spôsobom mení spôsob fungovania firiem a prináša extra hodnotu zákazníkom. Kto rýchlejšie transformuje, má pred konkurenciou náskok. O tom, ako sú slovenské firmy na túto výzvu pripravené a aké trendy v oblasti automatizácie obchodu, marketingu, back-officu alebo starostlivosti o klientov aktuálne rezonujú v Európe, diskutovali odborníci na Digital Transformation Summit (DTS) 2022 .

Digital Transformation Summit ukáže nové možnosti automatizácie a digitálnej transformácie firiem

Digitálnu transformáciu začali v poslednom roku intenzívne riešiť aj firmy, ktorých sa predtým prakticky netýkala. Celé odvetvie niekoľkonásobne vyrástlo, rýchlo sa posúva a vyvíja.
3. ročník Digital Transformation Summitu preto už za mesiac prinesie najnovšie skúsenosti a inšpiráciu od českých lídrov v automatizácii a digitalizácii firemných procesov, obchodu či marketingu, rovnako ako pohľad a novinky priamo od Salesforce, celosvetovo najinteligentnejšieho systému riadenia vzťahov so zákazníkmi.

Päť ponaučení z digitálnej transformácie obchodu a zákazníckeho servisu v DPD

Vráťme sa k rozhovoru s riaditeľom IT v prepravnej spoločnosti DPD, Vladimírom Puschnerom, ktorý sme viedli na 2. ročníku Digital Transformation Summitu. V prvej časti sme sa dozvedeli, aké potreby viedli DPD k zmene CRM a aké mali očakávania. Dozvedeli sme sa o 4 hlavných kritériách, ktoré hrali zásadnú úlohu pri finálnom výbere Salesforce CRM a ako časovo náročná bola implementácia. Spomenuli sme tiež dopady akvizície konkurenčného Geisu uprostred implementácie, teda ako sa oba tímy vysporiadali s novými okolnosťami. Jirka Mach však stihol položiť ešte zopár ďalších otázok.‍